Sunday, 29 December 2019

این فیلم کوتاه ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب جهانی یافت

این فیلم کوتاه ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مخاطب جهانی یافت
یک فیلم کوتاه که جزو مجموعه ویدیوهایی تبلیغاتی است که به عنوان میان‌برنامه در شبکه‌های مختلف تلویزیون با هدف فرهنگ سازی پخش می‌شود، به شدت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و فقط در توییتر بیش از چهار میلیون بازدید داشته است؛ اتفاقی که نشان می‌دهد فیلم‌های کوتاه ایران از چه ظرفیت بزرگی برخوردارند و تلویزیون ایران از چه امکان فوق العاده‌ای خود را محروم کرده است.

* This article was originally published here

0 comments:

Post a Comment